Novinka

Elektrická nákladná trojkolka Zongshen

2 hodnotenia

Od septembra 2022 ponúkame trojkolky Zongshen. Sú na našom trhu pokračovateľom obľúbených trojkoliek Jinpeng, od ktorých sa mierne líšia niektorými detailmi a vylepšeniami. Firma Rezeko s.r.o. je oficiálny dovozca registrovaný na ministerstve dopravy SR a disponuje potrebnou schvaľovacou a dovoznou dokumentáciou. Trojkolky sú priamo od výrobcu, finálna montáž prebieha na Slovensku. Máme ochotný a skúsený personál, ktorý Vám rád pomôže pri kúpe a servise trojkolky. Pri kúpe trojkolky Vám naša firma vydá riadny technický preukaz.

 

 


  • Zvoľte variantSkladomSkladomSkladomSkladom
€3 390 / ks €3 590 / ks €3 690 / ks €3 490 / ks od €3 390
  • Variant
Kategória: elektrické nákladné trojkolky
 

Celkové technické parametre :

Kategória: L2e-U

Elektrické parametre:

Napájané piatimi kusmi olovených akumulátorov typu VRLA, ktoré sú recyklovateľné, požiarne bezpečné a odolné vibráciám a čiastočne nárazom. Kapacita akumulátorov je po 45Ah. Napätie pohonu je 60V, akumulátory sú po 12V, zapojené do série. Z tohoto napätia je meničom tvorená sieť pre osvetlenie a prístroje 12V. Motor je typizovaný bezkrúžkový uzavretý elektromotor s permenantnými magnetmi, napájaný meničom s osemnástimi FET-tranzistormi. Menovitý dlhodobý prúd motora pri 60V je 23A. Výstupný prúd meniča je do 45A a je obmedzovaný teplotou motora a meniča a palubným napätím. Menič má vstavanú ochranu proti hlbokému vybitiu akumulátorov.  

Spiatočka je riešená reverzáciou motora, ovládaná spínačom na riadítkach. Jazda vzad má plnohodnotný krútiaci moment, ako jazda vpred, ale je elektronicky rýchlostne obmedzená. 

(Menič má vyvedené niektoré ďalšie funkcie, ktoré sa nevyužívajú v bežnej výbave, napríklad tri stupne rýchlostného obmedzenia, tempomat. Ich aktivácia je po dohode s našim servisným technikom možná.) 

Najväčší výkon motora: do 3 kW

Trvalý výkon: 1,2kW

 

Mechanika pohonu:

Od motora je pohon prenášaný dvojstupňovou manuálnou prevodovkou, v ktorej si zvolíme jazdu terén/cesta a za jazdy neradíme. Od prevodovky je napájaný klasický planétový diferenciál, ktorý prenáša silu poloosami v tuhej náprave na zadné kolesá. Prevodovka má vlastnú náplň, 2,5cl prevodového oleja. Tuhá náprava je suchá. Ložiská v kolesách sú mazané tukom, nehrozí vytečenie do bŕzd. 

(Ak sa rozhodnete navštíviť nás v sídle firmy, môžete si prehliadnuť vystavený rez funkčnou prevodovkou a mechaniku zaraďovania rýchlostí.)

 

Počet miest na sedenie: 1

Najväčšie celkové rozmery: 

dĺžka od prednej časti predného kolesa, po zámky zadných bočníc: 2950mm

šírka, najširším miestom sú zámky bočníc, 1130mm

výška v nezaťaženom stave, najvyšším miestom je vrch ochranného rámu jazdca, bez namontovanej striešky: 1340mm

Čisté rozmery ložného priestoru - korby:

dĺžka, 1320mm

šírka, 975mm

výška plnej bočnice, 280mm 

výška zábradlia bočnice od dna korby, 425mm

 

Hmotnosť a nosnosť podľa TP:

maximálna celková hmotnosť vozidla 602kg

maximálna nosnosť 402kg

nosnosť prednej nápravy 181kg

nosnosť zadnej nápravy 421kg 

 

Rozmer prednej pneu: 3.50-14

Rozmer zadnej pneu: 3.75-12

Brzdy: bubnové mechanické na všetkých kolesách, lankové, ovládané pedálom, pravou nohou.

Najvyšsia rýchlosť: 28km/h /technicky je možné ju zvýšiť, ale takto upravené vozidlo nezodpovedá typovému schváleniu/

Dojazd na jedno nabitie:

vypočítaný 60-80km, plynulou jazdou, bez terénnych pneu a bez strechy, s vozidlom v perfektnom stave. 

reálny použiteľný v pahorkatom teréne 20km

v lese a na farme, dve až päť hodín práce.