Elektrická nákladná trojkolka oliva

6 hodnotení
  • 1 z 3

Elektrická rikša, ktorá svojou farbou osloví hlavne milovníkov prírody. Pôsobí trochu off-road, trochu ako poľovnícky kabát, trochu ako vojenská uniforma. Chlapi majú radi túto farbu. 


€2 940 / ks
Kategória: elektrické nákladné trojkolky
Záruka: 2 roky
 

Údaje podľa TP

Kategória: L2e-U

Najväčší výkon motora: 1,1kW

Počet miest na sedenie: 1

Celkové rozmery d:2660 š:1175 v:1345 mm

Prevádzková hmotnosť: 220kg

Najväčšia technicky prípustná celková hmotnosť: 525kg

Rázvor: 1910mm

Rozmer prednej pneu: 3.50-12

Rozmer zadnej pneu: 3.75-12

 

Ďalšie údaje:

 

Rozmer ložnej plochy:

 1200 x 1020 x 330 (d x š x v, výška sa po nasadení prídavných bočníc zvýši ešte o 200mm)

 

Brzdy zadnej nápravy mechanické, bubnové, ovládané nohou, aretovateľné ručnou brzdou.

Brzda prednej nápravy hydraulická, kotúčová, ovládaná na pravej rukoväti s možnosťou aretácie.

 

Odpruženie zadnej nápravy dvoma pozdĺžnymi listovými perami, bez tlmičov.

Odpruženie predného kolesa teleskopickou vidlicou so zapuzdrenou vinutou pružinou, bez olejového tlmiča. 

 

Prevodovka dvojstupňová, radená ručnou pákou. Za jazdy sa nepreraďuje, slúži len ako redukčná.

Rozvodovka s neuzamykateľným kužeľovým difernciálom, hnaná prevodmi s čelným ozubením bez kardanu priamo od motora.

 

 

Napäťová sústava pohonu 60V, prúd max 50A, palubných zariadení 12V, max. 15A

Elektromotor je bezkefkový zapúzdrený IP54 s permanentnými magnetmi, s vonkajším núteným chladením vlastným ventilátorom. 

Regulácia pohonu je BLDC kontrolérom s 24 FET tranzistormi, s pravouhlou (spínanou) trojfázovou výstupnou charakteristikou. Sériovo je prúd kontroléra obmedzený na 50A. Sú zapojené blokovania proti rozjazdu so zatiahnutou brzdou, signalizácia zapnutého spätného chodu, otvoreného krytu dobíjacej zásuvky a ďalšie funkcie. Ovládané otočnou rukoväťou na riadítkach - elektronicky.  

Palubné napätie 12V zabezpečuje menič 60V/12V

Akumulátory sú olovené, gelové, hermeticky uzavreté s kapacitou 45Ah. Je ich 5 kusov po 12V v sériovom zapojení. Umiestnené sú pod korbou, pred zadnou nápravou.

Osvetlenie vpredu je riešené pozičným svetlom LED a hlavným svetlometom H4/35W (je možné použiť LED H4), vzadu sú to združené svetlá so spiatočkou LED a osvetlenie EČV BA21/5W. 

Tachometer je podsvietený. Maximálna hodnota na sériovom tachometri je 25km/h, vzhľadom na podmienky schvaľovania. 

 

Maximálna rýchlosť sériovo 25km/h. Mimo verejných komunikácií je možné ísť 35 až  50km/h, i viac - neodporúčame.

Stúpavosť s nákladom sériovo je 25 percent. Pre použitie v teréne a mimo verejných komunikácií stúpavosť je limitovaná aktuálnym stavom batérií, ale predovšetkým prilnavosťou povrchu a odvahou vodiča. Elektromotor má najvyšší záberový moment už pri veľmi nízkych otáčkach!

 

Overený dojazd po spevnených komunikáciách dedín Stredného Slovenska, s miernou záťažou, je 50km. Overená "diaľková trasa" s jednou osobou, so značným prevýšením, v teplote pod bodom mrazu je Slovenská Ľupča - Podkonické Pleše a späť. Aj po tom ešte ostalo dosť energie na ďalšiu krátku jazdu.